Oficina 22@

PUNT D'INFORMACIÓ, ASSESSORAMENT I
TRÀMITS EMPRESARIALS I URBANÍSTICS

Fem el 22@ més productiu, inclusiu i sostenible

El 22@ ha estat un motor econòmic de la ciutat que ha permès que en temps de crisi a Barcelona se seguís creant ocupació en sectors vinculats a la tecnologia i la transformació digital, així com en les indústries creatives.

Ara, la nova proposta de regeneració urbana i els seus impactes econòmics, socials i urbanístics requereixen una finestreta única, que faciliti els tràmits i integri tota la informació, la mantingui actualitzada i la posi a disposició del públic en general, tant al local com a l’internacional, per donar un servei eficient i transparent a la ciutadania.

SERVEI

L'Oficina 22@ neix com una finestreta única empresarial adreçada a empreses, persones emprenedores, inversores o professionals (de l'enginyeria, l'arquitectura, la gestoria, etc.) interessades en desenvolupar una activitat empresarial al districte 22@.

Informació

  • Tipologia d’activitat econòmica permesa al districte 22@
  • Tràmits necessaris per iniciar una activitat empresarial

Tràmits i Registre

  • Sol·licitud d’informes previs de plans d’usos
  • Comunicats d’inici d’activitat
  • Baixes d’activitat
  • Transmissió de llicències d’activitat
  • Sol·licituds d’ocupació de via pública

A més:

Si ets una empresa local i estàs buscant un espai empresarial (oficina, nau industrial o  sòl) per dur a terme la teva activitat, també posem a la teva disposició el Servei de localització empresarial. Clica aquí

Si ets una empresa internacional i vols instal·lar-te a Barcelona, amb el Servei de landing empresarial t'ajudem a aterrar amb èxit a la ciutat. Clica aquí